Thursday 8 December 2011

BLOGGER... kenapa BloG..


Sejak bila saya, Hazierah Helmey rajin memblog ni? Hehe.. =)
Sejak bilakah??
Tak tahu lah.. tiba-tiba sahaja terdetik di dalam hati ini untuk melakukannya  tanpa berfikir panjang. (ayat novel power punye.. hehe.. ^^,)
Kebiasaannyalah,  saya lihat dalam blog-blog kawan-kawan macam-macam ada..(sorry, bebeh~~~ memang suka perkataan berulang-ulang). Ada yang promot barang-barang. Ada yang letak gambar-gambar yang cantik-cantik belaka, ada yang letak lagu yang best-best, ada yang taip macam-macam cerita, dan macam-macam lagi kejadah yang boleh dilakukan dengan kejadah blog ni an.. an..an..
Soalan saya, kenapa ada blog?
  • Nak famous
  • Nak kongsi pengalaman
  • Nak kongsi cerita-cerita
  • Nak kongsi berita-berita
  • Nak berniaga
  • Nak apa lagi?
  • Jawablah bebeh~~~

Tapi saya?? Diriku tidak mengetahui kenapa diri ini melakukan demikian. Hehehe.. dah mula ayat novel.. Saya tiada jawapan untuk soalan itu.. mungkin sudah takdir kita untuk bertemu di sini.. Mungkinkan?? Mungkinkan?? Mungkinkan?? Tepuk dada.. sakit dada.. wakakaka..


No comments:

Post a Comment